• En
  • מייקל אייזנברג: “עצם המפגש הזה הוא דבר מבורך ביותר, וצריך לעשות את זה הרבה יותר. בירושלים, בתל אביב, ואחר כך גם בכרמיאל”

    מייקל אייזנברג, שותף מייסד ב”אל”ף” – קרן הון המנהלת כ150 מליון דולר, אשר הוקמה על מנת לשרת ולתמוך ביזמים ישראליים הרוצים לבנות חברות הייטק גלובאליות, וחבר בחבר הנאמנים של המכון החרדי למחקרי מדיניות. נשא דברים בכנס השנתי של המכון בנושא מקומה של הפילנתרופיה בהובלת תהליכים.  בפתח דבריו ביקש אייזנברג לברך על עצם קיומו של הכנס והביע תקווה שכנסים כאלו יערכו בתדירות גבוהה יותר. “עצם המפגש הזה הוא דבר מבורך ביותר, וצריך לעשות את זה הרבה יותר. רק במפגשים אנושים אישים אפשר להכיר את הזולת, וצריך לעשות את זה גם בתל אביב ולא רק בירושלים, ואחר כך גם בכרמיאל.”

    בדבריו ביקש אייזנברג להדגיש את מקומה החשוב של הפילנתרופיה בהובלת תהליכים גם במקומות שבהם הממשלה מנסה להתערב ולהוביל מגמות.  “אפתח בסיפור שארע לפני כמה ימים” אמר “קיבלתי טלפון מעוזרו החדש של אחד מחברי הכנסת שרצה להזמין אותי לשלחן עגול להגדלת מספר המהנדסים בישראל. הוא אמר לי שזו יוזמה חדשה, אמרתי לו שהשתתפתי כבר בחמש, הוא שאל מה יצא מזה, לא הרבה.” בהמשך הדברים הוא שיתף את הנוכחים במסרון שקיבל מגורם בכיר המוביל את מיזם קמא טק לסטארטאפים חרדים. “שאלתי את הרב משה פרידמן כמה כסף הוא קיבל מהממשלה להשתתפות במיזם שלו – התשובה שלו היתה מורכבת משלוש אותיות – אפס”.

     

    לצפייה בקטע המלא:

     

    מייקל איזנברג,  חבר בחבר הנאמנים של המכון החרדי למחקרי מדיניות הוא שותף מיסד באלף, קרן הון סיכון המנהלת 150 מיליון דולר, אשר הוקמה על מנת לשרת ולתמוך ביזמים ישראליים הרוצים לבנות חברות הי טק גלובאליות.

    קודם לאלף מייקל ייצג את קרן בנצמרק קפיטל בישראל, וכיום הוא ממשיך לנהל את ההשקעות שלה בארץ. מייקל משקיע כבר למעלה מעשרים שנה בחברות אנטרנט, בין השאר השקיע בחברות ויקס, קונדואיט, גיגיה קלריזן ויוורק ועוד. במקביל מייקל כותב בלוג בו הוא משתף את חוויותיו כמשקיע הון סיכון ואב לשמונה ילדים, ובעל טור דעה בדה מרקר. בנוסף הוא מעורב בכמה פרויקטים חינוכיים ויושב במועצת המנהלים של השומר החדש וישיבת הר עציון.

    דילוג לתוכן